Кафедра
міжнародних
економічних
відносин

Головна | Соїчіро Хонда | Реєстрація | Вхід
 
Четвер, 02.05.2024, 16:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Додатково
Новини
  • Новини "EkonomistoFF"
  • Financial Time
  • E-business
  • Economist Blog
  • Теория о форексе
  • the News Time
  • Валютний ринок
    Фондовий ринок
    TAK
    WM Link
    Форма входу

    Honda – Соїчіро Хонда




    Хочеться поділитися прекрасною історією успіху. Читаєш і захоплюєшся цією людиною. І тільки уявіть собі, що було б з автомобільною промисловістю, якщо би не було його. Багато людей мріють про успіх, мало хто його досягає. Фактично успіх - це тільки 1 відсоток вашої роботи, а інші 99 відсотків - це невдачі. Тому, для його досягнення потрібно працювати не менше ніж на 100%, інакше нічого не досягнеш.

    Отже, пропоную Вашій увазі історію супер працьовитої людини. Читайте та насолоджуйтесь

     

    Соїчіро Хонда. Особиста історія

     

    Соїчіро Хонда був первістком в дуже бідній сім'ї, що жила в японській аграрній провінції Хамаматсу. Він народився 17 листопада 1906 року недалеко від Акіо Моріта, засновника 'SONY'. Морsта народився в багатій сім'ї, що володіла тенісними кортами й іншими перевагами, а Хонда був сином бідного коваля, що займався лагодженням велосипедів. Ця рання причетність до спортивного транспорту багато в чому визначила майбутній інтерес Хонди до мотоциклів. Уроки батька, під час яких він отримав навички розв’язання технічних проблем, стали важливим чинником в його початковому навчанні. Його сім'я була настільки бідна, що п'ятеро з дітей померли з голоду ще в дитячому віці.




    Соїчіро був бідним учнем і часто прогулював шкільні заняття, оскільки ненавидів формальний процес навчання, який пропонувала школа. Він віддавав перевагу техніці експериментування і завжди краще вчився на своєму досвіді і помилках. Він завжди любив машини і механічні пристрої і був буквально загіпнотизований, коли, будучи ще дитиною, уперше побачив автомобіль. Ось цитата з його біографії:

    Забувши про усе на світі, я біг за машиною. Я був глибоко схвильований. Я думаю, що саме тоді, хоча я був зовсім маленьким, у мене народилася ідея, що коли-небудь я зроблю машину сам (Сандерс, 1985).

     

    На початку 50-х Хонда створив компанію і вторгся в переповнену промисловість по виробництву мотоциклів. Протягом п'яти років він успішно знищив 250 конкурентів (50 з них були японськими). Його машина 'Dream' ('Мрія'), представлена в 1950, була здійсненням його дитячої фантазії побудувати кращу машину. Потім послідувала модель 'Супер Клаб', запущена в 1955 в Японії і в 1957 в Америці з відомим, рекламним гаслом, що стало вже: "Кращі люди їздять на Хонді". Завдяки цим унікальним продуктам, що супроводжують вражаючою рекламною кампанією, Хонда добився стійкого успіху і змінив цю промисловість, яка у свій час знаходилася в застої. До 1963 року 'Хонда' стала домінуючою силою в бізнесі мотоциклів практично в кожній країні світу, повергнувши 'Харлей-Девідсон' та італійські компанії, що виробляють мотоцикли, в пил.

    Хонда був тією людиною, яка перетворила індустрію мотоциклів на ринок з щорічним оборотом 3 млрд. дол. Його оригінальні ідеї в дизайні і маркетингу стали каталізатором, який змінив імідж мотоцикла від атрибуту людей в 'чорних шкіряних куртках', культивованого 'Харлей', до "веселого сімейного засобу пересування для середнього класу". 'Хонда' першої стала виробляти подібну продукцію, і тому ми стверджуємо, що саме вона змінила індустрію і домінує в ній в такій мірі, якої не могла добитися жодна фірма у світі, ні до ні після.

     

    Зміцнивши позиції в індустрії мотоциклів, енергійний і амбітний Хонда вирішив підкорити автомобільний ринок і зробив ставку на машини перегонів. Перша гоночна машина дебютувала в 1962 році. Японське міністерство міжнародної торгівлі і промисловості говорило йому, що Японії не потрібний ще один виробник автомобілів. Хонда, у своєму неповторному стилі проігнорував їх, як свого часу і ринкових експертів, що передбачали йому швидку поразку. У 1970 він вступив в конкурентний автомобільний бізнес, який не бачив успішного впровадження з 1925 року, коли в ролі неофіта на цьому важкому і фондомісткому ринку виявився Уолтер Крайслер. У період між цими подіями - виходом на ринок Крайслера і Хонди - як мінімум, десять компаній потерпіли невдачу, включаючи 'Паккард', 'Хадсон', 'Студебеккер', 'Кайзер', 'Уілліс', 'Такер', 'Крослі' і не так давно 'Делоран'. 'Хонда' не лише зробила це, але і знищила тих, хто став на її шляху.

     

    Однією з найперших сфер, яка піддалася атаці 'Хонди', були стандарти з чистоти вихлопних газів, встановлена американським урядом. Ніхто з гігантів промисловості не міг впоратися з цією величезною проблемою, ні американські фірми - 'Дженерал Моторс', 'Форд' і 'Крайслер', ні японські гіганти - 'Тойота' і 'Ніссан', ні німецькі авторитети - 'Мерседес-Бенц', 'БМВ', 'Порше'. Вони вийшли зі становища, створивши каталітичний конвертор. Хонда обійшов цих титанів, представивши перший двигун з низьким рівнем забруднення - 'ССВС'. Цей пристрій, що елегантно вирішив проблеми забруднення, Хонда встановив на модель 'Сівік', запущену у виробництво в 1975 році і що вмить стала хітом.

     

    Хонда закінчив середню школу в 1922 році і відразу ж відправився в Токіо, де поступив учнем в авторемонтну майстерню. Після шести років учнівства, він зібрав гроші для того, щоб відкрити першу ремонтну майстерню в рідному місті (1928 рік). У цьому ж році він отримав перший патент на ідею заміни дерев'яної спиці автомобільного колеса на металеву. Це була перша екскурсія Хонди у світ винаходів, яка проклала шлях його майбутнім неймовірним технічним рішенням. Практично кожне з них - це просте рішення складної проблеми. Хонда був звичайною людиною, але її геніальність полягала в умінні знаходити прості рішення будь-якої проблеми, що вставала у зв'язку з його продуктами.

     

    Бізнес і особисте виживання

     

    Хонда став відомий завдяки винаходу в 1938 році поршневого кільця. Він і утворив нову компанію, яка займалася виробництвом цих кілець для компанії 'Тойота' в Токіо. Так тривало і під час війни, поки його фабрика не постраждала при бомбардуванні. Землетрус 1945 року повністю зруйнував її. Хонда був засмучений, розпродав усе і пішов працювати на півставки. Його прихід на ринок мотоциклів був абсолютно випадковим.

    Якось в 1946 році Хонда зіткнувся з проблемою - у нього не було бензину для машини, тоді він узяв один з моторів, в безлічі залишених американськими військовими, і приробив його до свого велосипеда. Цей двигун був наповнений гасом. Подібні прості, але елегантні рішення фундаментальних проблем - це звичайний стиль Хонди. Потім він став робити свої мопеди по проханнях друзів. Виконавши з десяток таких замовлень, як і можна було чекати, що рветься до усього нового Хонда припустив, що ринок подібної машини може бути значно

    більше. У 1948 році заснував 'Хонда Мотор Компані' з метою розробки і виробництва мопедів.

     

    Свій перший мопед Хонда оснастив мотором 'Д' (від dream - мрія). Модель була запущена у виробництво в 1951 році, і до 1958 року, коли в США з'явився його 'Супер Каб', Хонда став видатним виробником мопедів в Японії, залишивши позаду п'ятдесят конкурентів. Модель 'Супер Каб' мала унікальну підніжку, яка дуже придивилася підліткам і жінкам. Незабаром, завдяки рекламній кампанії 'Кращі люди їздять на мотоциклі Хонда', ця модель виробила справжню революцію в промисловості. Ця рекламна кампанія, що коштувала 5 млн. дол., стала хітом 1962 року і успішно виконала своє завдання, створивши імідж байкера, що сприяв популяризації мотоцикла. З цієї миті імідж 'Ангелів Пекла' в чорній шкіряній куртці пішов в минуле. Маркетингове дослідження підтвердило, що цей мотоцикл у дусі 'Унісен' став технологічним проривом. Завдяки ефективному іміджу, низькій ціні і відмінній якості виконання, ринок цієї моделі розширився до мільйонів одиниць.

     

    У 1961 році 'Хонда' виробляла по 100000 мотоциклів в місяць, а до 1968 року в США був випущений мільйонний мотоцикл. До середини восьмидесятих 'Хонда' тримала у своїх руках 60 відсотків світового ринку, а до 1990 річний випуск досяг трьох мільйонів одиниць. Цей парубок бачив, як здійснюється мрія його дитинства і готувався до завоювання нових ринків.

    Хонда прийшов на автомобільний ринок в 1970 з автомобілем 'Сівік'. Він продовжував оснащувати свої моделі технічними новинками, так само, як робив це, коли завойовував ринок мотоциклів і так же все ще не був улюбленим сином японської машинобудівної промисловості. Він був справжнім бунтарем, особливо це проявилося, коли в 1974 році на Японію обвалилась нафтова криза і японські виробники прийшли до угоди скоротити обсяг виробництва продукції і підняти ціни. Тільки Хонда відмовився і зробив усе навпаки, в кращих традиціях Генрі Форда. Він зробив немислиме, заперечуючи економічну модель Галбрайтіана, що говорила, що виробництво повинне скорочуватися. Хонда подвоїв виробництво і понизив ціни більше, ніж Форд п'ятдесят років тому. Хонда, який навіть не мав понять про цінову еластичність, виявився правий. Об'єм продажів компаній 'Ніссан' і 'Тойота' впав на 40 відсотків; об'єм продажів 'Хонди' виріс на 76 відсотків і продовжував нестримно рости. До 1987 'Хонда' стала самою швидкорослою компанією у світі.

     

    Це визнання і успіх - заслуга невеликого японського містечка людини, що вийшло з жебрацького середовища, з сучасним складом розуму і готовністю ризикувати у пошуках нового, який припав до душі американцям. У Японії, країні, де громадська лояльність ставиться основною задачею, Хонда був справжнім нонконформістом. Його прізвисько, 'Мр. Грім', начебто так не відповідало невеликому зростанню і незбагненній поведінці типового японського керівника. Він є прикладом завзятості, скромності, приємних манер і здатності сприймати помилки як цінний актив.

    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 43
    Рекомендовано
    Новини
    Корисне
    Пошук
    Календар
    «  Травень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Архів записів
    Online

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Статистика

    Copyright Arcene Lacruax © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz